Sharon Stone Het Tweede Leven En Foto’s L’officiel

Sharon Stone Het Tweede Leven En Foto’s L’officiel

Sharon Stone: Tijdens de COVID-19-pandemie heeft de magie van de technologie in voor- of tegenspoed een glimp in elkaars huizen en levens mogelijk gemaakt. Als iemand intiem genoeg was met Sharon Stone om in haar huis in Beverly Hills te kijken, zou de scène volgens de actrice op een studentenhuis kunnen hebben geleken.

Photography Michael Muller - Styled by Paris Libby

Sharon Stone Second Life

Dit is gedeeltelijk te danken aan haar drie jongens, Roan, 20, Laird, 15, en Quinn, 14, die allemaal geneigd zijn hun moeder op te halen en haar rond te dragen. Het trio woont bij Stone en haar eigen moeder, de 88-jarige Dorothy, of, zoals de actrice haar liefkozend noemt, Dot, terwijl twee Franse buldoggen bijdragen aan de rauwe energie van het gezin. Temidden van deze drukte en het onbekende van de wereld om haar heen, vond de moeder des huizes rust en eenzaamheid in haar kamer waar ze een boek schreef.

Sharon Stone schreef The Beauty of Living Twice , haar eerste boek dat eerder deze maand debuteerde. Maar de release is geen typisch Hollywood-verhaal, en Stone deelt ook niet de gebruikelijke autobiografie uit met een duidelijke chronologische volgorde van haar leven. Het is rijk aan details en lijdt soms meer af dan alleen details onthult. Moreso, beschrijft het boek een emotionele reis van ontdekking, vergeving, acceptatie en genezing, terwijl het vermijden van de tropen om een ​​sappig zelfhulpboek te worden. “Schrijven is zo’n unieke, eenzame reis en dat is voor iedereen moeilijk te vatten”, vertelt Stone aan L’OFFICIEL . “Wanneer je jezelf openbaart aan de rest van de wereld, voel je je als een vampier die al 200 jaar in een doos zit en naar buiten komt en zegt ‘Zonlicht!'”

Kostuum en ketting Schiparelli Schoenen Vera Wang Hoed Christopher Jay Heller

Zoals de naam al doet vermoeden, begint The Beauty of Living Twice met het ernstige ongeval in 2001 waarbij Sharon Stone een bijna fatale hersenbloeding kreeg . Op de persoonlijke pagina’s van haar boek beschrijft de auteur hoe ze zich voelde alsof ze door de bliksem werd getroffen, waardoor ze tegen meubels heen wankelde en met haar hoofd naar voren op de grond viel.

Ze zou pas dagen later beseffen dat ze een beroerte had gehad; de oorzaak van de impactvolle val werd pas ontdekt toen Sharon Stone gevoelloosheid in haar benen voelde en haar lichaamstemperatuur gevaarlijk begon te dalen.

Raar is nog altijd de hersenoperatie die bijna zonder haar toestemming gebeurde en een pers zieke arts die details over haar toestand aan het tijdschrift People lekte. (Ook een verkeerde diagnose zoals ze in haar boek onthult.)

Sharon Stone’s vastberadenheid en wat alleen maar een vleugje goddelijke tussenkomst kon worden genoemd, verhinderden de procedure, die uiteindelijk werd vervangen door een zachtere methode: een camera die door de dijbeenslagader werd gestuurd om de bron van de bloeding te vinden.

Meer gecompliceerd was de ontdekking dat er bloed aan één kant van haar hoofd was verzameld, een gevolg van het feit dat Stone op haar zij sliep terwijl ze herstelde van de verwijdering van twee goedaardige borsttumoren.

Voor de iconische actrice die ooit beken stond voor het maken van de meest sexy en het ultieme verleidelijke clip was dit een onfatsoenlijke val van glamour, in een ziekenhuisbed zwevend tussen bewust en onbewust zijn wat ver af stond van haar gewone leven. Vechten voor je leven heeft een manier om zaken en uiterlijke kwaliteiten ver van het belangrijke af te duwen.

Glamour was in Sharon Stone’s ogen altijd iets van een aantrekkelijkheid; een vereiste zowel op als naast het scherm. Ze legt dit uit door Arthur Morgan le Fay te citeren. “Ik hou altijd van die fantastische verhalen van de Knights of the Round Table “, herinnert Stone zich. ‘Wat zei ze? ‘Glamour was niet iets wat je bent. Glamour maakte deel uit van een magische spreuk. Het was niet per se een ding of object of een stijl, maar een vleugje magie. ‘ Ik denk dat dit meer waar is dan wat dan ook, een houding versus wat je draagt. “

Top en rok Salvatore Ferragamo

Voor de meeste acteurs leeft stijl in feite in twee kampen: op het scherm via een rol of buiten het scherm bij een Hollywood-functie.

Maar Sharon Stone neemt niet veel persoonlijk bezit van de stijlen die haar personages in de afgelopen decennia hebben gedragen, of het nu de prachtige slechterik Ginger McKenna was, een oplichter die zich een weg baant naar het hart van het personage van Robert De Niro, Ace, in Casino. , of Catherine Tramell, die in Basic Instinct gelijke delen femme fatale en psycho-killer was.

In plaats daarvan legt Stone de lofbetuigingen voor de flitsende jaren ’70 en ’80 garderobe van de eerste en ’90 minimalisme van de laatste, op de hardwerkende kostuumontwerpers van die films, Rita Ryack en Ellen Mirojnick., respectievelijk.

“Het gaat er niet om dat ik ooit met [de kleerkast] bezig was. Het gaat erom dat ik het personage vervul dat ik wilde spelen; Niets dat persoonlijk met mij te maken heeft.”

Tegenwoordig hunkert ze naar onderwerpen die iets dieper gaan dan kleding en sexappeal.

Sharon Stone waardeert de fijnere dingen, maar kiest op dit moment in haar leven niet voor winkeltherapie en kiest voor schrijven, een proces dat therapeutisch bleek te zijn.

Hoewel ze niet helemaal voorbereid was op de reacties van andere mensen, hoopt ze dat de openhartigheid waarmee ze de details over haar leven bespreekt, anderen zal helpen.

“Dat was een bewuste beslissing”, zegt Sharon Stone. “Vooral met mijn moeder, omdat ik het eerste ontwerp aan haar besteed, legde een spraakmemo haar gedachten vast in het boek en droeg het aan haar op.” De twee hadden lange tijd een gespannen relatie, en de actrice bekent dat genezing een onverwachte uitkomst was.

Het schrijven van The Beauty of Living Twice hielp haar hun relatie beter te begrijpen.

Wanneer je jezelf aan de rest

van de wereld laat zien,

voel je je als een vampier

die al 200 jaar in een doos

zit en naar buiten komt

en zegt ‘Zonlicht!

Het was in feite verbazingwekkend om het leven van haar moeder in meer detail te ontdekken. In het boek legt de actrice uit dat ze haar moeder in haar jeugd niet echt kende en haar zelfs haatte vanwege haar efficiënte, maar afstandelijke manier van ouderschap.

Tijdens het schrijven ontdekte Stone dat de reden dat haar moeder bij een ander gezin opgroeide, niet te wijten was aan financiële omstandigheden, maar eerder omdat haar moeder was geslagen door haar eigen vader (Sharons Stone grootvader van moederskant) sinds ze vijf was. Het was een geheim dat Dot voor Stone en misschien zelfs haar overleden echtgenoot haar hele leven verborgen hield.

Sharon Stone herinnert zich ook de strijd van haar familie met armoede. Vooral een verhaal over haar grootmoeder van vaderskant, die ooit welgesteld was, maar vanwege haar geslacht het bedrijf en de aangrenzende rijkdom van haar man niet mocht erven na zijn overlijden. Als alleenstaande moeder zakte ze in armoede.

Stone spreekt ook over een tante die als kind ‘geluk’ had om met haar moeder in een ‘gekkenhuis’ te gaan werken in plaats van haar broers te volgen om op boerderijen te werken of bij de marine te gaan.

“Ik ben gaan begrijpen [meer] over armoede in Amerika en de manier waarop we het niet aanpakken”, zegt ze. “We blijven achteruitgaan; we gaan geen minimumloon van 15 dollar geven. Een diepe snaar voor mij. “

De schoonheid van twee keer leven onthult ook andere duistere ervaringen voor Stone. Zoals toen zij en haar jongere zus, Kelly, ‘vreugde en opluchting’ ervoeren bij het overlijden van hun grootvader van moederskant, Clarence.

Sharon Stone was zowel getuige als slachtoffer van zijn pedofiele handelingen. De twee gaven hun moeder de schuld dat ze hen alleen had gelaten met deze man en zijn vrouw, die tot medeplichtigheid werd geslagen.

Jurk Tom Ford Schoenen John Hardy Oorbellen Spinelli Kilcollin

Dit trauma uit de kindertijd heeft Sharon Stone waarschijnlijk geïnformeerd over hoe zij een pleitbezorgster werd voor degenen die dit niet voor zichzelf kunnen zorgen of meer ondersteuning nodig hebben.

Haar vermogen om geld in te zamelen voor amfAR is legendarisch, en haar pleidooi voor aids is bekroond.

In november 2020 ontving Sharon Stone naast dr. Anthony Fauci een Lifetime Achievement Award van de Treatment Action Group. Haar toewijding aan dienstverlening heeft haar in het verleden verschillende andere prijzen opgeleverd, waaronder de Peace Summit Award 2013.

De COVID-19-pandemie veroorzaakte bij Stone dezelfde verontwaardiging als de aids-crisis. “Het was alsof ik de aids-crisis met hoge snelheid meemaakte”, herinnert ze zich. ‘Het had dezelfde ontkenning, ontkenning en leugens.’ Stone zegt dat het vermogen om door te gaan met wetenschappelijke feiten of overheidszorg bovenop leugens die het publiek kreeg, zeker een belletje deed rinkelen.

“AIDS was niet alleen een homo-ziekte”, zegt ze, verwijzend naar een vroege beschrijving van de ziekte, “het werd de grootste moordenaar van vrouwen in hun reproductieve jaren.”

Jas, top, broek en schoenen Louis Vuitton

Wanneer het over de legendarische geschiedenis gaat van het feminisme treuzeld Sharon Stone niet. Ze wijdt een hoofdstuk van The Beauty Of Living Twice aan #MeToo waarin ze de verwarrende Hollywood ontmoetingen bespreekt waaraan ze wist te ontsnappen zoals de regisseur die verwachtte dat ze op zijn schoot zou gaan zitten. “Seks wordt al lang in beroep verwacht” bevestigt ze in het het boek en voegt eraan toe “ik sliep zeker niet in het rond, maar dat voorkwam niet om mijn hele leven misbruikt te worden. Ik wist het en ik wist het niet.”

Sharon Stone onthult ook dat ze naar een programma gaat voor incest overlevenden gaat en tools gebruikt zoals een cursus in wonderen de zogenaamde New Age Bijbel die de spirituele gedachteleider, politieke activist en meest recente leringen van presidentskandidaat Marrianne Williamson inspireerde.

Jurk Burberry

In feite spreekt Stone letterlijk tot de natuur. De gewoonte is waarschijnlijk verbonden met de ervaring die ze had met het filmen van King Solomon Mines met Richard Chamberlain tijdens een droogte in Zimbabwe in de jaren tachtig.

Zes weken na aankomst viel de regen maandenlang, en de lokale bevolking schonk de twee acteurs de titel Rain King and Queen tijdens een ceremonie. “Als echte Afrikaanse landgenoten geloven dat je de regen hebt meegebracht en je erom prijzen, voel je een echte band met de regen, en als ze geloven dat ik tegen regen kan praten, dan zal ik mediteren en mijn uiterste best doen om met de natuur te praten. ‘, merkt Stone op.

Het inspireerde ook haar andere door pandemie veroorzaakte tijdverdrijf: schilderen​ In haar thuiskantoor is een indrukwekkend grote aquarel te zien met de titel ‘Moeder Natuur’.

De actrice pakte een aantal kits met verf op nummer voor volwassenen om ‘de verf rond te duwen’, en merkte dat ze steeds meer schilderde.

Ze heeft de neiging andere artiesten meer te bewonderen dan ze na te bootsen, en noemt haar katten naar Jasper Johns en Robert Rauschenberg. Toch is de actrice tevreden met het resultaat. “Ik heb in mijn leven nog nooit zo geschilderd”, zegt ze.

Als COVID geen waarschuwing

was voor mensen om je hoofd op een

rijtje te krijgen, zal de planeet

zelf je op een rijtje zetten.

De natuur zelf is een heel grote leraar.

Jas Cos

Haar artistieke aard was volledig van kracht toen ze in de veertig was toen ze in 2005 een Dior Beauty- contract binnenhaalde. Met haar eigen financiële problemen na het ongeval, beschrijft Stone de kans als een uitkomst. Maar hoe dankbaar Stone ook was om met het Franse modehuis samen te werken, ze voelde dat de aanpak ouderwets was.

Tot grote ergernis van het luxebedrijf schakelde ze aanvankelijk een team in om de esthetiek aan te passen die verder ging dan alleen de ‘airbrushing into the blur’-look, door Jean-Baptiste Mondino in dienst te nemen en zelfs de kopie bij te werken om een ​​modernere visie weer te geven.

Ze prijst de totale verkoopstijging van het bedrijf met 28-32 procent in deze periode en beweert dat ze heeft bijgedragen aan het sturen van Dior’s grootste schandaal tot nu toe – toen voormalig creatief directeur John Galliano racistische opmerkingen gebruikt tegen diners in Café Flore in Parijs.

‘John maakt misschien de tekeningen, maar de naaisters, de secretaresses, zelfs de conciërges maakten allemaal de kleren,’ zegt ze. ‘Breng de naaisters de landingsbaan op! Je moet kijken naar wat een bedrijf maakt.’

Jas Michael Kors Broek en tas Max Mara Laarzen Christian Louboutin

Terwijl de beschrijvingen van Stone zich blijven uitbreiden – actrice, activist, moeder, dochter, model, kunstenaar en nu auteur – roept het de vraag op: wat is de volgende stap? Het is duidelijk dat Stone in een nieuwe levensfase is beland, terwijl ze haar vak blijft beoefenen. Ze speelde onlangs in Netflix’s Ratched en is nog steeds bezig met het landen van modellenconcerten. Stone hintte ook op een aankomend filantropisch project.

Ze laat het niet merken en zegt: “Ik blijf in mijn baan.” Hoewel het misschien wel de echte schoonheid van twee keer leven is, is het genadig veranderen van rijstrook zoals Sharon Stone dat meesterlijk doet.

HAAR Adir Abergel
MAKE-UP Kara Yoshimoto
FOTO-ASSISTENT Ricardo Ridecos
STYLIST-ASSISTENT William Rousseau
HAAR-ASSISTENT Eduardo Mendez
PRODUCTIE Zoekers

 

bezootje

Related Posts

One thought on “Sharon Stone Het Tweede Leven En Foto’s L’officiel

Geef een reactie

Translate »